"The important thing is not to stop questioning."

Tanker om en feilslått narkotikapolitikk.

Trenger vi egentlig å debattere dette noe mer?

Posted by L. den 11.01.10


DETTE er bare noe av det folk i dag får i seg.

DETTE betyr metaller i ikke bare lungene, men i hele resten av kroppen.

DETTE ER FOR GALT.

Få slutt på galskapen, – Legaliser Cannabis!

Én kommentar to “Trenger vi egentlig å debattere dette noe mer?”

  1. Offer for gritweed said

    Jeg røyket marihuana med vegoppmarkeringsmateriale påført for å øke vekten uvitende i 8 måneder da jeg bodde i utlandet, og fikk kronisk halsbetennelse, tung pust og en ekstremt stygg hoste. Da det kom på nyhetene hva det var fikk jeg sjokk, og måtte til store legeundersøkelser. Resultatene var relativt normale, med noe arring i luftveiene de ikke kunne forklare. Uansett er det ingen behandling. Jeg må nå leve i usikkerhet. Kommer jeg til å bli helt frisk? Får jeg kreft? Hva har jeg fått i meg?

    Jeg nekter å finne meg i cannabisforbudet lenger, og derfor tar jeg nå kontakt med mange politikere og Stoltenberg-utvalget! Dette er ABSOLUTT IKKE AKSEPTABELT.

    Norge driver et folkemord mot narkotikabrukere! Måtte de ansvarlige en dag stå til rette for denne grove uretten.

Legg igjen en kommentar

 
