"The important thing is not to stop questioning."

Tanker om en feilslått narkotikapolitikk.

Norcan og FHN.

Posted by L. den 11.10.08

Hei. I dag begynte jeg dagen med å spise havregrøt med eple og kanel på til frokost. Deretter satte jeg meg foran pc’en for å oppdatere meg på dagens internettsider, der i blant også norcan.org, som er Det Norske Cannabisforumet jeg holder til på. Der står det mye interessant, både for deg som er for legalisering, avkriminalisering, og andre reguleringsmetoder for cannabis, for de som er skeptiske og heller i mot, og for de som er veldig negativ i forhold til dette. Uansett hvilken vei du måtte vende nesen, så er du hjertelig velkommen inn dit for en diskusjon og for informasjon.En annen nyttig side, eller rettere sagt en organisasjon, er fhn.no; Foreningen for Human Narkotikapolitikk. FHN arbeider for at rusavhengige og tidligere rusavhengige skal få en bedre hverdag, med mulighet til “sosiale, faglige, utdanningsmessige og yrkesmessige tilbud”, som det heter seg i vedtektene. Videre jobber de for “rusforebyggende tiltak for barn og unge”. Det er bare to av flere ting. Besøk FHN’s hjemmeside for mer informasjon. Den finner du her. Hvis du synes at dette er en viktig sak, så meld deg inn i dag! Det skal jeg gjøre.

Legg igjen en kommentar

 
